Featured Post

Tips Rambut Wangi utk Wanita Bertudung

  Tip Petua Rambut Wangi Gadis/Wanita Bertudung Cuaca panas yang berlaku di negara kita akhir-akhir ini boleh menjadi salah satu punca rambut gadis bertudung mengeluarkan bau yang kurang menyenangkan. Mana tidaknya, peluh dan bau yang terperangkap di dalam tudung boleh membuatkan anda tidak senang...

Read More

Cara Berkesan untuk Hilangkan Masalah Kulit Berminyak

Posted by BioVelocityLaris | Posted in Kulit Berminyak | Posted on 07-02-2015

0

Semua tentu setuju kan.. takde siapa pun yang suka jerawat. Sebab tulah berlambak-lambak ubat jerawat kat pasaran.
Yang mana satu paling berkesan bergantung juga dengan setiap individu. Ada yang kata ubat jerawat cap X paling mujarab tapi bila bagi kat kawan lain untuk cuba tak de perubahan pun. In fact, kalau ikut cara tradisional pun ada macam-macam saranan untuk petua merawat jerawat nie.

Anyway, kata orang mencegah lebih baik daripada merawat. So, kat sini che petua nak kongsi satu cara tradisional untuk merawat kulit muka berminyak. Cubalah amalkan, insyaAllah berkesan.

Petua Merawat Kulit Wajah Berminyak

Satu petua yang dikatakan berkesan untuk merawat kulit berminyak ialah dengan menggunakan campuran sedikit madu lebah bersama perahan air limau purut (atau boleh juga guna asam gelugur).

Sapukan bahan campuran tu secara rata ke wajah dan biarkan ia kering dengan sendiri. Bila dah betul-betul kering barulah dicuci dengan air bersih.

Cuba amalkan untuk beberapa kali dan lihat kesannya. InsyaAllah, kulit wajah tak akan berminyak lagi malah korang akan rasa kulit muka tu bertambah lembut dan licin.

Untitledjj

Berikut Adalah Info Mengenai Cara Berkesan untuk Hilangkan Masalah Kulit Berminyak. KLIK SINI Untuk Dapatkan Produk Kesihatan Terlaris BIO Velocity Ajaib Untuk Merawat/Mencegah Pelbagai Penyakit !